Stage Portugal week 5 - Reisverslag uit Pegões, Portugal van Sven Dorp - WaarBenJij.nu Stage Portugal week 5 - Reisverslag uit Pegões, Portugal van Sven Dorp - WaarBenJij.nu

Stage Portugal week 5

Door: Sven van Dorp

Blijf op de hoogte en volg Sven

13 Juni 2015 | Portugal, Pegões

Bom dia!

En daar gaat week 5 alweer. Het is nu eigenlijk al een beetje aftellen tot we weer thuis zijn, maar ik zit hier in ieder geval voorlopig nog wel goed.

Deze week heb ik maar 3 dagen en een ochtendje hoeven werken dus was de werkweek zo voorbij. Ik heb heel de week mijn collega´s bij de oppotmachine geholpen en dit was prima werk. Deze week moest ik de potten uitzetten. Eerst een kap met de vork en later een kap met de hand, omdat die potten te groot zijn. Woensdag waren we vrij, omdat het hier in Portugal een of andere nationale dag was. Maar daar hebben we verder weinig aan gemerkt in het dorp. En vrijdagmiddag mocht ik eerder weg omdat Jorben en ik samen onze zussen gingen ophalen in Lissabon.

Ik heb m´n zus de tuin laten zien en daarna het dorp en het appartement. In de avond zijn we met z´n allen naar de Tostibar geweest en vandaag schrijf ik eerst even mijn blog en daarna gaan we weer met z´n allen terug naar Lissabon. Ik ga daar met mijn zus een aantal dingen bezoeken en nog een kroegentocht doen dus ik zal me goed vermaken dit weekend. Alleen jammer dat het deze week voor het eerst rond de 22 graden is, en dat precies als onze zussen langs komen. De afgelopen vier weken hebben we namelijk elke dag rond de 30 graden gehad en dat zal het vanaf aanstaande dinsdag weer zijn.

Volgende week word het weer een korte werkweek, omdat wij woensdag en donderdag met Willem naar Porto gaan. Willem is een ondernemer die in Porto een handelsbedrijf heeft, hij koopt bloemen in op afstand. Dus ik ben erg benieuwd naar zijn bedrijf en ik ben ook benieuwd naar de stad Porto, maar we gaan het allemaal meemaken!

Tchau!

  • 14 Juni 2015 - 21:18

    Frans:

    Foto's, foto's, foto's!!! Ik wil wel eens wat zien van de planten, Lissabon en tostibar.

  • 16 Juni 2015 - 21:48

    Harold:

    Hoi Sven,

    Goed om te zien dat je het zo goed naar je zin heb man. Tot over een paar weken. Ps. Heb je nog een lekker chickie gescoord? Haha.

    tot snel

    Harold


  • 16 Juni 2015 - 21:50

    Sven:

    Haha, nee dat is niet aan de orde.

    Tot kijk Harold.

  • 16 Juni 2015 - 22:09

    Harold:

    Had toch wel wat meer van jou verwacht. Geen leuke vrouwen daar dan? In Albufeira loopt vast nog wel wat voor je rond. Suc6.

    Ome Harold

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sven

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 3258

Voorgaande reizen:

09 Mei 2015 - 07 Juli 2015

Stage Jacobus van Schie, Portugal

Landen bezocht: